Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Pushkar O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Senatorova G. S. 
Prediction of unfavorable course of bronchopulmonary dysplasia in children at the present stage [Електронний ресурс] / G. S. Senatorova, L. M. Chernenko, G. R. Muratov, O. M. Pushkar // Inter collegas. - 2014. - № 1. - С. 139-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ic_2014_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 83.983 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Pushkar O. 
Innovative methods of managing consumer behaviour in the economy of impressions, or the experience economy [Електронний ресурс] / O. Pushkar, Yu. Kurbatova, O. Druhova // Economic annals-XXI. - 2017. - № 165. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2017_165_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.304 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Pushkar O. 
Formation of the Advancedmultimedia Product Perception Model Based on Convergence of Face-to-Face and Screen-to-Screen Approaches [Електронний ресурс] / O. Pushkar, Yu. Kurbatova // Journal of european economy. - 2018. - Vol. 17, № 1. - С. 129-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2018_17_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Pushkar O. P. 
Metonymy as Semantic Mechanism of Creation Language Game in Dovlatov’s Creativity [Електронний ресурс] / O. P. Pushkar // Лінгвістичні студії. - 2018. - Вип. 35. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2018_35_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.093 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Gonchar M. 
Diseases of the respiratory system with the subsequent formation of cardiovascular pathology in children [Електронний ресурс] / M. Gonchar, T. Ishenko, N. Buginskaya, N. Orlova, D. Kuznetsova, V. Saienko, O. Pushkar, O. Kriganovskaya // Inter collegas. - 2018. - Vol. 5, No. 3. - С. 129-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ic_2018_5_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 20.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Pushkar O. 
Development of a method for optimizing the site loading speed [Електронний ресурс] / O. Pushkar, Y. Hrabovskyi, А. Gordyeyev // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 6(2). - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_6(2)__3
We have proposed a method for optimizing the loading speed of the site. The site is targeted at the local audience within one city or region. It is also taken into account that we can develop the site in a ready-made content management system. We have formed a list of criteria that affect the site loading speed. Experts in multimedia publishing have been involved in forming a list of criteria that affect the site loading speed. We have discovered the difficulties and shortcomings of certain criteria, which should be considered as analytical and theoretical data for an expert review of the complexity of criteria implementation. The weighting factors of the criteria influence on the optimization degree of the website loading speed are determined. A pairwise comparison matrix of criteria is based on determining how much is one of the criteria influencing the optimization degree of the site loading speed more significant than the other. The calculation of the elements of the weighting matrix of the criteria is implemented. The most important and significant criteria that influence the optimization of the website loading speed have been discovered. We have formed an order of the criteria list implementation to increase the site loading speed. The implementation of the developed methodology for optimizing the site loading speed was implemented as a prototype of a food photographer's site, which is based on the Joomla 3.9 content management system (USA). We have reviewed several alternatives for the implementation of image compression. The site loading speed has been tested before and after the implementation of the developed method. It has been determined that, on average, site loading speed indicators improved by 48 %. The development of a method for optimizing the site loading speed will create conditions for improving the site's position in search engine rankings.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.517 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Tataryntseva Y. 
Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise [Електронний ресурс] / Y. Tataryntseva, O. Pushkar, O. Druhova, S. Osypova, A. Makarenko, O. Mordovtsev // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 2(13). - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_2(13)__5
The meaning of the "digital marketing management" concept that takes into account the role of customer impressions and emotional response as prerequisites for activating targeted actions is clarified. It is proved in the paper that one of the most important criteria of digital marketing management effectiveness is the formation of user impressions. The issues of digital marketing management evaluation are generalized. It was found that modern methods of economic evaluation do not take into account the emotional component of content perception. It is proposed to introduce qualitative evaluation of impressions along with quantitative methods of digital marketing management. Digital marketing formats are systematized according to the ability to track customer feedback after interacting with a particular format. It was found that the most popular formats of digital marketing in 2021 were those that take feedback into account. In particular, companies spend their budgets for SMM - 75 %, banner advertising - 71 %, and for sharing they mostly choose social networks: Facebook - 88 %, Instagram - 78 %, Google - 75 % and YouTube - 1 %. Methodical recommendations to substantiate the economic evaluation of digital marketing management are proposed. Based on the concept of impression economy, the method of assessing the impressions of users by reviewing their reactions on social networks is analyzed. SWOT analysis of user impressions is made, and it is proposed to choose digital content, which is more emotional. The proposed methodological recommendations reflect the results of the effectiveness of digital marketing management both in quantitative (assessment of absolute and relative indicators) and qualitative forms (assessment of impressions).
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.657 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Tataryntseva Yu. L. 
The role of a leader in the processes of social responsibility of business and management of the company’s financial activities [Електронний ресурс] / Yu. L. Tataryntseva, O. I. Pushkar, T. Yu. Nazarova, S. K. Osypova, T. I. Kochetova // Економічний вісник ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет". - 2023. - № 1. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evdvnz_2023_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.371 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Bezprozvannych G. 
Constructing a model of the influence of structural and technological inhomogeneities on electromagnetic energy losses in cables based on a twisted pair [Електронний ресурс] / G. Bezprozvannych, O. Pushkar // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2023. - № 3(5). - С. 52–61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2023_3(5)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.353 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського